M&M reporting:
Facebook on tuonut hiljattain mainostajille uusia työkaluja, kertoo Facebook
Developers -blogi.
Jatkossa sivujen ylläpitäjät voivat ajastaa päivityksiä ilmestymään 10
minuutin tai korkeintaan kuuden kuukauden kuluttua niiden luomisesta.
Julkaisuajankohtaa voi myöhemmin muuttaa tai julkaisemattoman viestin
poistaa – kunhan viestin alkuperäiseen julkaisuaikaan on enemmän kuin kolme
minuuttia.
Toisen uuden ominaisuuden avulla yritykset voivat luoda päivityksiä, jotka
näkyvät vain kohdistetulle joukolle käyttäjiä. Facebookin mukaan yritykset
haluavat usein luoda sponsoroituja viestejä, joiden sisältö on kuitenkin
olennaista vain tietylle joukolle sivun yleisöstä. "Julkaisemattomien
päivitysten" avulla yritykset voivat julkaista viestejä niin,
etteivät ne ilmesty sivun aikajanalle. Tällaiset päivitykset näkyvät
Facebookissa vain oikealla olevassa sarakkeessa, eivät uutissyötteessä.
http://www.marmai.fi/uutiset/facebookilta+uusia+tyokaluja+yrityksille/a824353?s=u&wtm=marmai-26072012
No comments:
Post a Comment